۱ پاسخ

منم ریزش مو شدیددارم دارو هم میخورم ولی فایده ای نداره فقط نذارسرت چرب بشه زود زود بشوراگه میتونی حنا بگیر

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی