خانمها توی نافم درد میکنه ایا خطرناکه

۱ پاسخ

نگاه اوایل بارداری درد تا درد داریم. من خودم هفته شما که بودم انگار درد پریود توی دل و کمرم داشتم و خفیف بود دکتر گفت طبیعیه چون رحم داره جامیگیره برای بچه. اگر دردت ملیح و ارومه چیزی نیست. ولی اگر خیلی شدیده یه دکتر برو. شایدم دورازجونی این ویروس جدیده هست زده به دل و رودت سیستم گوارشت بهم ریخت

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری