خانما برای سونو و ازمایش nt چقدر هزینه کردید؟

۱۵ پاسخ

من امشب رفتم ۷۵۰ سونو ۱۰۰۰ ازمایش بابیمه تامین

2تومان سونو 300ازمایش

۲۶۰۰ سونو عزیزم
یک میلیون ازمایش

جمعا ۲۵۰۰ آزاد

750 سنو
1080 ازمایش
اون 10 تومنی که شما میگی سلفری هست به دکترت بگو حتما داخل همون کد رهگیری سلفری نوشته

۲سونو ۱۱۰۰ازمایش

من آزمایش و‌سنو جمعا شد ۲/۴۰۰

۳۲۰۰ سونو داپلر هم داشتم البته

من زنگ زدم نوبت گرفتم گفت سونو ۱۱۰۰
ازمایش هم ۱۱۰۰

۲ تومن

من سونو چهارصد تومان. آزمایش پونصد. البته جای خوبی نرفتم😂

من امروز قرار برم عزیزم

1/800سونو
1/200 آزمایش

سونو 1200 ازمایش 1100

۱/۱۰۰ سونو
۱ تومن هم آزمایش

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری