۱۳ پاسخ

روغن بادام شیرین بده ی قاشق

گل محمدی دم کن بهش بده

عزیزم دختر جاری من اینجوزی شد دکتر بهش شربت انجیر داد خوب شد

هویج رنده شده بریز توی غذاهاش
آلو و عدس پخته شده ام خوبه
یا عدسی اگ دوسداره
میتونی شیر گرم کنی با کیک فنجونی بهش بده سریع راه میوفته

هویج پخته بهش بده ...
یا بریز تو غذاش ... اگه روغن حیوانی داری یه ذره بهش بده یا بریز تو غذاش ...

دختر منم چن روز پیشا اینجوری بود ۵ روز بود ک نمیرفت نصف شد بیدار میشد میومد سراغم میگفت پی پی دارم میبردم با گریه و جیغ هیچی به هیچی
با چن بار شیاف گذاشتن خوب شد

چرا پیدرولاکس نمیدین یه دوره یه ماهه یا سه ماهه .عالیه عاااااالی

روغن زیتون بربز تو غذاش‌

سوپ رشته خیلی خوبه
آب آلو
شیره انجیر
میوه
سبزیجات مثل کاهو
همش بهش بده
پودر پیدرولاکس هم بریز تو آبش

روغن زیتون با سرنگ بریز تو دهنش

پسر منم ۱۰ ماهشه وقتاییکه یبوست میشه اذیته گریه میکنه وقتی اروم شد ، روغن زیتون با سرنگ اندازه ۱ سیسی میزنم پشتش بعدش سریع وراحت میره تا یه مدتم دیگه یبوست نمیشه .من این راه برا دخترمم میرفتم

وای دختر ده ماهه منم همینجور ..
مولتی و قطره آهنش از دیروز قط کردم.

دارم پیدرولاکس میدم..
خیلی بده یبوست ..

مال منم مدتیه اینجورشده
یه کم اونجاشو چرب کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۴ سالگی
خانما ازتون خواهش میکنم هر کی راه حلی داره کمکم کنه من دیگه کلافم دلم میخواد بمیرم از دست رفتارای بچم خیلی بداخلاق و لجباز شده از اول باهاش مهربونی کردیم هیچوقت نزدمش همش مشکلاتمونو با صحبت کردن باهاش حل کردم و از روشای روانشناسا استفاده کردم ولی همسرم بینهایت لوسش کرده هر چی خواسته براش فراهم کرده همیشه از گریه و نق نقش ترسیده و بهش باج داده ولی بچم از من یکم حساب میبرد باهم تنها بودیم خوب بود الان چند وقتیه دیگه از منم حرف شنوی نداره همش دعوامیکنه جیغ میزنه یکسره گریه میکنه با دوستش سازش نداره از هرچی عصبانی میشه منو میزنه بااینکه اصلا ما نمیزنیمش شوهرم همش ازش دفاع میکنه بچمم سواستفاده میکنه خیلی حالم بده اصلا تصورم از بچه تربیت کردن این نبود خیلی بی ادب شده نمیدونم چی درسته چی غلط دیگه دلم میخواد فقط بزنمش از صبوری کردن نتیجه نگرفتم هر چی بلدید بهم بگید راهنماییم کنید من واقعا کم آوردم بچم خیلی عصبی شده اینم بگم که همسرم اصلا اصلاح نمیشه انقد نصیحتش میکنم فایده نداره به من میگه تقصیر توئه که بچه اینجوری رفتار میکنه میگه تو همش وعواش میکنی در صورتی که خیلی صبوربودم بچم اینجوری شده منم عصبی شدم داد میزنم سرش.شوهرم که درست نمیشه چیکارکنم بچم سرکش وبی ادب ولجباز نباشه😭😭😭😭😭