یه سری روش ها هست که احتمال پسر زایی رو بالا میبره مثل IUI و دیگه یه روش دیگه IVF
ان شالله بچه سالم باشه هم دختر هم پسر عالی هست دختر رحمت خداست پسر هم نعمت خدا
چنتا دختر داری مگه
دوستم رژیم نداشت ولی طبق سونو تخمک گذاریشو پیدا کرد ی شب اقدام کرد کلا ولی دختره
روز تخمک گزاریتون با سونو تشخیص دادید یاکیت؟
کاش اصلا صداشو درنمیوردم ک جنسیت پسره،میترسم اشتباه گفته باشن، قراره هفته دیگه جواب امینو بیاد اون موقع کامل مشخصه، دوتا جنسیت و دارم، فقط دوس ندارم ضایع شم،چون دیگه میش نقل محافل
ممنونم عزیزم...انشالا شماهم به خواست دلت برسی
من یه پسر هم سقط کردم اونم همینارو رعایت کردم
منم رژیمپسر زایی گرفتم و موقع تخمکگداری یبار اقدام گرفتم ولی نمیدونم جنسیتش هنوز چیه
من تو ۱۲هفته احتمال پسر داد، تو ۱۵ هفته هم گفتن پسر، دیگه نمیدونم ممکنه ۱۵ هفته زود باشه یا نه
من رژیم گرفتم و تو بازه ی تخمک گذاری اقدام کردم نکات اقدام پسر هم رعایت کردم و تک اقدام هم بودم پسر شد نمیدونم واقعا تاثیر داشته یا خدا خواسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.