خانما حاملگی شیمیایی یا پوچ چه جوریه؟

۲ پاسخ

بارداری پوچ ینی ساک تشکیل میشه ولی کیسه زرد و جنین تشکیل نمیشه و کیسه شروع به بزرگ شدن می‌کنه و بعد خود بدن پسش میزنه و سقط میشه

بعد از چند روز تاخیر پریود میشی

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد