بیمارستان سوم شعبان یا پارسا؟

۲ پاسخ

ببخشید شما سوم شعبان زایمان کردید یا پارسا

سلام عزیزم امیدوارم خوب باشید 😍
ماما همراه هستم ... اگر قصد زایمان طبیعی بدون درد و فیزیولوژیک رو داری من میتونم کمکت کنم 😍❤
زایمان طبیعی با وان و جکوزی و حضور همسر در بیمارستان فوق تخصصی در تهران بجای ۳۵ میلیون فقط با ۱۸ میلیون تومان 👌
برای اطلاع از شرایط و راهنمایی بیشتر به واتساپ  09377446764 پیام دهید ✅

سوال های مرتبط

مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ ۹ ماهگی
مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 ۱ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد