تجربه داشتین از بیمارستان سوم شعبان؟

۶ پاسخ

تجربه منو بخون ، من خیلی راضی بودم

سوم شعبان دماوند؟؟ 😂 اگه منظورت اونه جونتو دوست داری اصلا اونورا پیدات نشه

من زایمان اولم اونجا بودم خیلی راضی بودم خدایی

من زایمان کردم عالی بود ولی ب من گفتن۵۵ولی۷۵تموم شد

دولتیه؟؟

سوال منم هس🥺

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ ۹ ماهگی
بابای شاهان بابای شاهان ۴ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد