بیمارستان سوم شعبان دولتی یا خصوصی

۵ پاسخ

نیمه خصوصیه
خیلی بیمارستان خوبیه طبیعی با اپیدورال پرسیدم ۲۵تومن
اپیدورال ۲نیم
ساک زایمان سه تومن
کلا بیمارستان خوبیه هم از لحاظ تمیزی هم قیمتی

نیمه دولتی

یعنی کمر زبان وادبیات فارسی میشکنه وقتی بعضی سوالات وجملات رو میبینیم،یک فعلی یک علامتی یک نشانه ای چیزی😂😂😂

نیمه دولتی

خصوصیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩵✨آرتا و آریا✨🩵 مامان 🩵✨آرتا و آریا✨🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 هفته سی‌ودوم بارداری