نیمه خصوصیه
خیلی بیمارستان خوبیه طبیعی با اپیدورال پرسیدم ۲۵تومن
اپیدورال ۲نیم
ساک زایمان سه تومن
کلا بیمارستان خوبیه هم از لحاظ تمیزی هم قیمتی
نیمه دولتی
یعنی کمر زبان وادبیات فارسی میشکنه وقتی بعضی سوالات وجملات رو میبینیم،یک فعلی یک علامتی یک نشانه ای چیزی😂😂😂
نیمه دولتی
خصوصیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.