بیمارستان سوم شعبان یا مفرح؟
اگه تجربه دارید بگید

۳ پاسخ

سوم شعبان حرف نداره رسیدگیشون عااااالیه

شما تحت نظر کدوم دکتر هستید؟

من سوم شعبان زایمان اولم بود سز هم شدم بشدت هم راضی بودم🤭🤗

مجدد میخواستم اونجا برم ک دکترم اونجا نمیاد🫠🫣

و بهم امام سجاد ناجا تهرانو پیشنهاد داده

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد