قرص مغربی و مگ میخورن؟

۴ پاسخ

من واژینال استفاده کردم بعدشب چهارم ینی روزپنجم زایمان کردم🥹

اره
ولی واژینال کنی خیلی خیلی بهتره چون زودتر دحمتو نرم میکنه

اره دکتر من گفت اگه استرس زایمانو داری روزی یکی بخور استرستو کم میکنه

آره ولی واژن بهتره تو یوتیوپ نوشته بود بخوری زایمان دیر میشه واژن خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱۰ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان هدیه مامان هدیه ۵ ماهگی
مامان ملیسا🩷 مامان ملیسا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی