چند هفته رفتید تعیین جنسیت و قطعی بود؟

۱۳ پاسخ

11هفته رفتم ان تی بهم 100درصد گفت

14 هفته و دو روز

۱۶هفته ب بعد

ان تی درصدی میگن ولی انومالی صددرصد من ۱۵هفته رفتم واسه جنسیت قطعی گفت

ان تی رفتم همون بود

من پس فردا قرار برم انومالی که جنسیت قطعی بگه تو انتی حتی نذاشتم احتمال بده چون دلبستگی شدید پیدا میکردم

من ۱۴ هفته و ۳ روز رفتم صددرصد بم گفت

همون انومالی رفتم

18 هفته

انومالی قطعی میشه ان تی زوده

انومالی ۱۷هفته۴روز

ان تی

انومالی

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وسوم بارداری