مامانا چند هفتگی خوبه جشن تعیین جنسیت گرفت

۸ پاسخ

ما جشن نگرفتیم به خاطر اینکه مصادف شد با ماه محرم و صفر و نذر حضرت زهرا کردیم و هرکی گفت بچه تون چیه بهش گفتیم

بعد ۲۵هفته به بعد بگیر دا ماه هفت اینا

بعد از آنومالي كه هم خيالت از سلامت جنين راحت باشه هم واسه جنسيت قطعي ديگه مشخص باشه من رفتم آنومالي بعدش اكوي قلب جنين بعد جشن گرفتم كه ديگه جاي نگراني نباشه

منم هنوز نگرفتم جنسیت هم ب کسی نگفتم دیگه فکر کنم الانا خوب باشه

۱۶ هفتگی دقیق نشون میده میتونی جشن بگیری

اها دیگه احتمالش کمه که اونجا تغییر کنه

من منتظرم هجده هفتگی برا انومالی برم بعد بگیرم آخه اونجا دیگ جنسیتش دقیقتره

سوال منم هست 😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان 💙مامان جوجو💙 مامان 💙مامان جوجو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۵ ماهگی
مامان نیلاجون🩷🧿 مامان نیلاجون🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان پناه خانومی🩷 مامان پناه خانومی🩷 ۵ ماهگی
مامان جان من💙🩵 مامان جان من💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری