دخترم ابریزش بینی و سرفه داره چی بدم بینیش میگیره هم

۲ پاسخ

قطره پلارژین بگیر برای بینیش هم سدیم کلرید ۶۵درصد خوبه

من دیروز رفتم داروخونه برا عطسه و آبریزش بینی پسرم پلارژن داد روشو خوندم دیدم برا سرماخوردگی و سرفه هم تاثیر داره

سوال های مرتبط