خانوما اینک حساسیت سینه هام کم شده عادیه؟

۵ پاسخ

آره منم کم شده

اره
من هنوزم درد دارن دست نباید بهشون بزنی

میگم علاعمت چیه

منم کم شده فقط دوره نیپلام یکم حساسه

اره عزیزم بدن باهورمون ها تطابق پیدا کرده

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته چهلم بارداری
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری