خانوما حساسیت سینه هام کم شده شایدم کامل از بین رفته ،عادیه؟🥲

۲ پاسخ

دقیقا مال منم قبلا چقدر درد داشت الان ندارم،شما هم تهوع کم هست؟؟درد زیر شکم من کلا از بین رفته فقط بعضی وقتا چپ و راست یکم تیر می کشه

شما چي شد حساسيت سينترن برگشت يا نه منم همين مشكلو دارم؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عشق مامان عشق روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی