خانما چرا اینجوری شده بازوی دخترم؟

تصویر
۵ پاسخ

بر دخترمن اندازه گردو بود اصلا دست نزدم خود به خود یدفعه ترکید یه عالم چرک دراومد بعد چند روز خوب شد نگران نباش

طبیعیه عزیزم،اصلا دست نزن،فشار نده،چند بار اینجوری چرک میکنه خودش خشک میشه ،آخرش خوب میشه.
پسر منم همینطور بود،جای واکسن همه بچه ها اینجوری میشه نگران نباش.

تایک سالگی کم میشه طول میکشه تاخوب بشه

جای واکسن شاید تا سه چهار ماهگی هی باز شه هی بسته شه

جای واکسنی ک تو بیمارستان زدن

سوال های مرتبط

مامان نی نی پسر مامان نی نی پسر ۴ ماهگی
مامان آیهان🐣🩵 مامان آیهان🐣🩵 ۱۴ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی