خانما بازوی پسرم چرا اینجور شده دردش میگیره که 😭😭

تصویر
۱۲ پاسخ

عفونت کرده که

وای چقدر بد شده چقد بد زدن واکسنشو

سلام عزیزم مال واکسن بدو تولد فشارش ندی دست نزنی بش

خودش خوب میشه

نه نگران نباش فقط دستمال بگیر مایع پخش نشه روی بازوش من بازو دوتا دخترم اینجور شد با ه سوزن کوچولو تخلیه شد بعدم خشک شد

نگا این سرش یکم حالت خشکی داره ببین میتونی یکم با دستت باز میشه چرکش تخلیه بشه این الان خیلی دردناکه براش

با یه سوزن یه نوک بزن بهش بزار تخلیه بشه بچه هم راحت میشه

باید سرباز کنه بعدش خوب میشه

وای خدا چه بزرگه برا واکسنه خودش خوب میشه

خشک میشه میاد بیرون دست نزن جای واکسنه
البته من دست زدم تا چرکش اومد ولی هب نی نی دردش میاد🥲

برای واکسن بدو تولدشه

از واکسنه بهش دست نزن خوب میشه خودش

سوال های مرتبط

مامان آیهان🐣🩵 مامان آیهان🐣🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی پسر مامان نی نی پسر ۴ ماهگی
مامان سانای کوچولو مامان سانای کوچولو ۷ ماهگی