خانما این چیه رو بازوی پسرم تازه دیدمش؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

جای واکسنشه

جای واکسنه دستکاری نکن خشک میشه خودش

جای واکسنشه دست کاریش نکن خودش خوب میشه

مراقب با اب به واکسنش نخوره تا سه چهار روز

دست نزن خودش خوب میشه تو بیمارستان نگفتن واکسن زدن چرک می‌کنه دست نزنی

جای واکسنه اصلا دست نزن

جای واکسنه میگن نباید دس بزنی و فشار بدی
اما اگه خودش باز بسه مشکلی نداره

جای واکسنه

جای واکسنه

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان آیهان🐣🩵 مامان آیهان🐣🩵 ۱۴ ماهگی