سلام دوستان کمردرد شدید دارم اشکال نداره؟؛

۲ پاسخ

اگه لک بینی نداری استراحت منم اونطوری بودم ازدردنفسم درنمیومدولی منم لک هم داشتم وباشیاف پروژسترون خوب شدن

طبیعیه استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ۱۱۱۱ مامان ۱۱۱۱ ۷ ماهگی
مامان شهیاد وشیدا مامان شهیاد وشیدا هفته چهلم بارداری
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری