خانوما کمردرد و گر گرفتگی عادیه

۳ پاسخ

بعلههههه

اره منم کمرم خیلی و شکمم سفت میشه و گاهی شاید یکم درد بگیره

علائم زایمانه منم گاهی میاد سراغم.یک سانتم

سوال های مرتبط

زهرا بانو🌹 زهرا بانو🌹 قصد بارداری