خانوما نفس تنگی تو هفته های من طبیعیه یا ن؟

۶ پاسخ

ااا منم داشتم حرف میزدم نفس کم میاوردم این هفته دیگ ندارم

اره ولی زود خوب میشی

اولاش آره کم کم بهتر میشی

منم دارم یکم

برا کم خونی هم میشه

بخاطر تغییر هورمون هاست منم از اولش داشتم

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوممد🐣 مامان جوجوممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حبه انگور مامان حبه انگور ۲ ماهگی