۵ پاسخ

خیسش‌می‌کنم می‌کشم‌ رو دندوناش

میدم دستش خودش می‌کنه تو دهنش گاز گازیش می‌کنه بیشتر به عنوان دندونگیر استفاده میکنه

من میکشم خودم براش خودشم گاز میگیره ولی تمیز نمیکنه قشنگ میترسم دندونش خراب بشه خودم دستمال مرطوب رو میشورم و میکشم به دندوناش خوشمم میاد حسابیم تمیز میشه

میکنم تو دهنش میچرخونم به همه جا ولی زیاد نه چون مثلا دخترم با شیر میخوابه تو خواب بخام مسواک بزنم خیلی اذیت میشه ☹️

نمیشه 😂😂استفاده کرد گاز میگیره

سوال های مرتبط

مامان جییی مامان جییی ۱۷ ماهگی