رفیتم تو ۴۰ ولی هیچ خبری از زایمان نیست چرا🥲😩

تصویر
۸ پاسخ

نوشته چراشو دگ
نمیتونم از جای نرم و گرمم دل بکنم
واضح نوشته 😁

عزیزم من ۴۰ هفته کامل زایمانم کردم البته بدون هیچ درد و هیچ علائم زایمان بستری شدم بعد ۹ ساعت بسلامتی زایمان کردم

خوشبحالت دلم میخواد منم زایمان کنم😭
البته بسلامتی زایمان کنی

منم همینطور دقیقا باهمیم

😂😂🥲

عزیزم تکوناش خوبه؟نوار قلب گرفتین؟
الان نی نی تون کاملا رسیده خیلی خوبه ک

خوش به حالت خیلی کم کم مونده برا من 72روز مونده ایشاالله به سلامتی زایمان کنی💗

دقیقا 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین ۱۰ ماهگی