۵ پاسخ

من امروز یکی گزاشتم
روغن کرچک یک قاشق خوردم
پله نوردی کردم
پیاده روی کردم حدود ۳ کیلومتر
از عصر شدید درد دارم
حالا نمیدونم درد واقفی یا کاذب فعلا که نشستم دارم خرما میخورم و همچنان انقباض و درد زیر شکم و واژن رو دارم

منم سر بچه های قبلیم دزد نمی‌گرفت میرفتم بستری میشدم با سوزن فشار .حالا اگه بااین شیاف دردام شروع بشه خوبه

پس چرا میگن تا بزاری دردات شروع میشه

من یه هفتس دارم مصرف میکنم هیچی ب هیچی

۴ تا گزاشتم کلا

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی