۳ پاسخ

من از جمعه دارم استفاده میکنم هم خوراکی هم واژینال ولی میگن سرش نیومده پایین هنوز

من از هفته ۳۶گذاشتم تا زایمان .موقع زایمانمم پارگیم کم بود یک بخیه زد .ولی اونم درست حسابی نزده

برای من ک ی هفته استفاده کردم و هیچ تاثیری نداشت

سوال های مرتبط