بچم تبه سرفه زیادچکارش کنم

۴ پاسخ

نمیدونم چرا یهو اینجورشدالان هم اسهال شد

برای تب ش استامینوفن بده وبرای سرفه اش دیفن هیدارمین

دادم سرفش قط نمیش

استامینوفن بده با اب و گلاب پاشویه کن خنکش کن تا تبش بیاد پلیین صبح اول وقت ببرش دوکتر

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ سالگی
مامان نفیسه مامان نفیسه ۱ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان آرژنا مامان آرژنا ۱۴ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱ سالگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱ سالگی