سلام ۳۷.۲ تبه؟

۹ پاسخ

نه لب مرز

عزیزم تب دندون بالای ۳۷ و ۵ نیم نمیره
۳۷.۲ هم تب نیس

نه نیست

سلام شروع تب

اگه تب سنج زیر بغل هست نیم کم نشون میده
نیم خودت بزار روش
مثلا من میگیرم تبش آلان ۳۷.۶ هست ولی در واقعا ۳۸ تبش

۳۷ که بره بالا تر شروع تب کردنه
بهش ایبو بروفن یا استامینوفن بده ک کنترل بشه

مراقب باش پسرم ۳۷میشه بهو تبش بیشتر میشه

نه ..

نه عزیزم از ۳۷.۵ شروع تبه
۳۸ به بالا تب

سوال های مرتبط

مامان نی نی سام🐥 مامان نی نی سام🐥 ۱ سالگی
مامان آنا مامان آنا ۲ سالگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ سالگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 👶🏻میکائیل 💑 مامان 👶🏻میکائیل 💑 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان آرژنا مامان آرژنا ۱۴ ماهگی