تبش ۳۷.۲ شد چیزی اضافه نکردم خوبه

۴ پاسخ

ازکجاتبو گرفتی پیشونی اضافه کردن نمیخواد زیربغلوبایداضافه کنه

37و نیم ب بالا تبه. الان اوکیه فقط بهش پاراکید و هر 4ساعت بده ک نره بالاتر

خوبه دمای بدنش
۳۷/۵ به بالا تب محسوب میشه

بله تب

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۲ سالگی
مامان نفیسه مامان نفیسه ۱ سالگی
مامان آنا مامان آنا ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان مهر مامان مهر ۱ سالگی