۳۷.۲ استا بدم؟؟

۸ پاسخ

من میدم
چون دخترم داروی ضدتشنج میخوره میترسم تبش یهو بره بالا برای همین این عدد باشه میدم.

نه اگه۳۷.۶ شد بده

نه عزیزم

اره شروع تبه

نه ۳۷ونیم شروع تب

بده ک بالا تر نره

نه گلم

آره بده آستانه تبه

سوال های مرتبط

مامان نفیسه مامان نفیسه ۱ سالگی
مامان نی نی سام🐥 مامان نی نی سام🐥 ۱ سالگی
مامان آنا مامان آنا ۲ سالگی
مامان 👶🏻میکائیل 💑 مامان 👶🏻میکائیل 💑 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان خاتون مامان خاتون ۲ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی