خانوما ۳۷ و۲ قطره استا بدم؟

۳ پاسخ

۳۶ و ۳۷ تب نیست
۳۸ به بالا تب میشه

نه ۳۷/۲تب نیست

بله بده

سوال های مرتبط

مامان یزدان و شهرزاد مامان یزدان و شهرزاد ۲ سالگی