۲ پاسخ

این دمای طبیعی بدنه تب ۳۸

۳۷مگه تب حساب میشه ؟فک کنم ۳۸ب بالا یاید استا بدی

سوال های مرتبط

مامان آنا مامان آنا ۲ سالگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی