دمای ۳۷.۲ زیر بغل تب محسوب میشه؟

۵ پاسخ

داره تب میکنه، لباسش رو کم کن عزیزم و استامینوفن بده

اره عزیزم آستا بده

آره چون باید به علاوه نیم بشه
تبه عزیزم

اگر زیر بغل نیم هم بهش اضافه بکنی میشه سی وهفت نیم بعله تب عزیزم

نه عزيزم

سوال های مرتبط

مامان آنا مامان آنا ۲ سالگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجو۱ مامان جوجو۱ ۱ سالگی
مامان نورماه مامان نورماه ۱۶ ماهگی
مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی