۵ پاسخ

تب نیس گرمشه احتمالا خنک کن بدنشو بعد چک کن باز

به نظرم نب حساب میشه بهش قطره استامینوفن بده.

۳۷،۹ میشه یعنی تب داره بهش شربت بده

تا ۳۷ونیم تب حساب نمیش ولی ب نظرم داره تب میکنه باز چکش کن

منم الان همین مشکلو دارم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی