تب دخترم و گرفتم ۳۷.۳ بود نرمال ؟

تصویر
۷ پاسخ

به ابن تب سنج ها باید نیم درجه اضافه کنی ک اون موقع میشه ۳۷/۸
بالای ۳۷/۵ هم تبه

مامانا یه کانال داریم توی روبیکا که پر از دستور غذا برای کوچولوهاتون.

دیگه غذاهای تکراری بهش ندین

توی کانال عضو شید و کوچولوهاتون رو با تنوع غذایی اشنا کنید

@kodaakeman

تا ۳۸ و خورده ای اشکال نداره

نیم درجه اضافش کن تب داره بچه

باید نیم درجه بهش اضاف کنی که میشه تب

۳۷ تبه

اره عزیزم ۳۷.۵ به بعد تب

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی