به ابن تب سنج ها باید نیم درجه اضافه کنی ک اون موقع میشه ۳۷/۸
بالای ۳۷/۵ هم تبه
مامانا یه کانال داریم توی روبیکا که پر از دستور غذا برای کوچولوهاتون.
دیگه غذاهای تکراری بهش ندین
توی کانال عضو شید و کوچولوهاتون رو با تنوع غذایی اشنا کنید
@kodaakeman
تا ۳۸ و خورده ای اشکال نداره
نیم درجه اضافش کن تب داره بچه
باید نیم درجه بهش اضاف کنی که میشه تب
۳۷ تبه
اره عزیزم ۳۷.۵ به بعد تب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.