۴ پاسخ

دمای طبیعی
تب بالا ۳۷ ونیم

ن بالا۳۷/۵-۳۸تبه

دمای طبیعیه دیگه بالای ۳۷/۵ شروع تب میشه

دمای طبیعی بدن هست

سوال های مرتبط

مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجو۱ مامان جوجو۱ ۱ سالگی