دمای ۳۸/۱ تب محسوب میشه چیکار کنم

۴ پاسخ

آره تبه، دو سه ساعت پاشویه کن استامینوفن بده اگر خوب نشد ببر بیمارستان

بله ۳۷ و نیم به بالا تبه

خواهش میکنم عزیزم

سلام بله عزیزم تبه استابده پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان کوروش و آرش مامان کوروش و آرش روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان آریا قلب مامان مامان آریا قلب مامان ۱ سالگی
مامان جوجو۱ مامان جوجو۱ ۱ سالگی
مامان ❄️Mâva❄️ مامان ❄️Mâva❄️ ۱۷ ماهگی