مامانا دمای ۳۷.۱ تب محسوب میشه؟؟

۲ پاسخ

نه عزیزم شروع تب از ۳۷/۵ هست
احتمالا گرمشه

نه عزیزم بالای ۳۷/۵

سوال های مرتبط

مامان کوروش و آرش مامان کوروش و آرش روزهای ابتدایی تولد
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجو۱ مامان جوجو۱ ۱ سالگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان ❄️Mâva❄️ مامان ❄️Mâva❄️ ۱۷ ماهگی