تب دخترم ۳۷.۱ تب نیست ن ؟ دیگ نگران نباشم

۴ پاسخ

نه گلم تبش بالا نیست نگران نباش

ن نیست ۳۸ب بالا تب میشه

ن تب نیس ولی مرزه حواست باشه تا ۳۷/۵ جا داره

خیر تب نیست قعلا

سوال های مرتبط

مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی
مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی