خانوما 36 درجه تب محسوب میشه ؟

۵ پاسخ

نه گلم تب نی

نه

دخترمنم تب داشت پاراکید دادم خوب شد بعد آبریزش بینی داشت پلاژن دادم خوب شد

نبابا

نه دمای بدن هست

سوال های مرتبط

مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان بچه جان مامان بچه جان ۱ سالگی