سلام مامانای عزیز
37/8درجه تب محسوب میشه یا نه؟

۳ پاسخ

نیم درجه هم اضافه من

اره ۳۷ و‌نیم به بالا تبه استا بده نره بالا زود کنترل شه

اره زود شربت بده لباساشو کم کن

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۲ سالگی
مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجو۱ مامان جوجو۱ ۱ سالگی
مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان ❄️Mâva❄️ مامان ❄️Mâva❄️ ۱۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی