سلام مامانا 36و9 تب محسوب میشه

۲ پاسخ

بدنش و سرش داغ هست آبریزش بینی هم داره میشه برا دندون باشه

نه عزیزم ۳۸به بالا

سوال های مرتبط

مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجو۱ مامان جوجو۱ ۱ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی