۳ پاسخ

نه عزیزم ۳۷/۵ به بالا تب محسوب میشه

به خاطر رشدش هست دختر منم اینجوریه نگران نباش

ن ۳۷تب محسوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی