۳۷ و۳ تب محسوب میشه

۵ پاسخ

نه دمای بدنشه

خیررر

تب نیست ولی کنترل کن اختمالا داره شروع میشه

نه عزیزم

نه

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان دیار مامان دیار ۲ سالگی
مامان نورماه مامان نورماه ۱۶ ماهگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی