عدد ۳۶ رو ۶ تب محسوب میشه

۲ پاسخ

اوکی مرسی گلم

نه
۳۷ و نیم به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی
مامان نورماه مامان نورماه ۱۶ ماهگی
مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی