مامانا دمای زیربغل ۳۷/۴ خوبه یا تب محسوب میشه

۴ پاسخ

عزیزم زیر بغل رو باید نیم درجه اضافه کنی ک میشه ۳۷.۹ تب خفیف داره بهش پارکید بده

این ویروس جدیده چه علائمی داره میدونید

اگ بدنش گرمه ، پراکید بده

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان شاهان و اشکان مامان شاهان و اشکان ۲ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان دیار مامان دیار ۲ سالگی
مامان نورماه مامان نورماه ۱۶ ماهگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی
مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی