۶ پاسخ

جوراب خیس پاش کن

۳۸به بالا شیاف میذارن. الان شروع تب هست پاراکید بده. با آب ولرم تن شویه کن. پارچه تمیز بردار کشاله ران. زیربغل رو شکم و زیر گردن رو بکش

شروع تبه اره دیگه حساب میشه از سی هفت ممیز چهار شروع تب اگه بالاتر. فت ببژن مشکل کجاس الان استا دوبرابر وزن بده

نه اول قطره بده بعد ۴ساعت دیدی اوکی نشد و البتهههه بالا رف بعدش شیاف

استا بده اگه داری
بالاتر رفت شیاف بزار

شروعه تبه گلم تب نیست

سوال های مرتبط

مامان سفید کولی😅😋 مامان سفید کولی😅😋 ۲ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی