۳۷ و نیم تب حساب میشه

۷ پاسخ

شروع تبه

شروعشه برو یکم به دست و صورت و شکمش آب بزن میاد پایین ولی ۳۸ که شد اون موقع استامینوفن بده

تب خفیف

اولا مطمئن شو درست اندازه گیری میکنی .
بعدش اینکه اگه شش روزه اینجوره شاید از دندون باشه . دندون بدن رو گرم میکنه اما تب بالا نمیده

دکتر گفت هر چند باشه ۰/۵ بهش اضافه کن
گفت با ۰/۵ بشه ۳۸ تب نیست
اگه با ۰/۵ از ۳۸ گذشت بشه ۳۸/۱ یا ۳۸/۲ پاراکید باید بدی
اگه تبش ۳۸/۵ باشه با ۰/۵ اضافه ۳۹ بشه باید شربت پروفن بدی یا هم شیاف بزاری

بله.

شروع تب

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی