خانوما دمای بدن ۳۷.۲ تب حساب میشه ؟؟

۱ پاسخ

شروع تب هست . لباسشو کم کن پوشکشو باز کن و دست و پاشو بشور ببین میاد پایین یا نه

سوال های مرتبط

مامان Karen مامان Karen ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی