۲ پاسخ

نه عزیز

نه الان دمای طبیعیه بدنه . تب از ۳۷/۵ شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان ملورین🤰👼🩷 مامان ملورین🤰👼🩷 ۲ سالگی
مامان سفید کولی😅😋 مامان سفید کولی😅😋 ۲ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی